2013. május 11., szombat

22.Fejezet. Koncert

,,Számat sikításra nyitottam, de nem volt bennem annyi erő, hogy hangot adjak ki. Néztem jéghideg testét, mely élettelenül feküdt a földön. Vajon ez mind az én hibám lenne? 'miért tetted?' Kérdeztem remegő hangon. 'Ez az igazi valóm. Gyilkos vagyok.' Csak ennyit mondott, majd elsétált mellettem. Talán az jelentené a legnagyobb veszélyt, amit a legjobban szeretek?"

-Várjatok, ha hatan vagyunk hogy megyünk egy kocsival?-Néztem értetlenül.
-Úgy, hogy a kis busszal megyünk, és sofőr visz.-Nevetett mögöttem egy Ír akcentusú srác.
-Ja. Oké. -Mosolyogtam. Be is ültünk a kis furgonba, majd elindultunk. Poénkodós, jó fej sofőrjük volt. Egyszer csak a kis busz szerűség lefékezett az úton, és félre állt. Az ajtaja kinyílt, és egy barna hajú srác mosolygott a srácokra.


-Helló srácok! És helló...öhm...izé...-Dadogott mikor rám nézett.
-Ő itt Melanie Black.-Mosolygott Hazz. Jézusom Ez Josh. Esett le az állam. A banda dobosa. Akkora fazon. Nagyon csípem. Próbáltam nyugodt maradni, de nem annyira ment.
-Jézusom.Helló.-Ajkaimon egy széles mosoly terült szét.
-Te lennél...-Várta hogy folytassam. Nem tudtam hirtelen hogy mit mondjak.
-A barátnőm.-Fejezte be Hazz helyettem. Egyszerre néztünk Harry-re.
-Igen Josh, tényleg, és igen Melanie, tudja hogy vámpírok vagyunk.-Válaszolta Hazz. Nem tudom honnan tudja mindig hogy mit akarok.
-Szóval már ő is.-Mosolygott Josh és beült a srácok mellé. Bólintottam és én is elmosolyodtam. A fejemet Harry vállára döntöttem, aki egész úton vagy a combomat, vagy a karomat simogatta. Mivel éjjel alig aludtam, így nem meglepő módon elaludtam az autóban. Mikor kicsit kinyitottam a szemem, már szinte vízszintes helyzetben voltam. Hazz ölében volt a fejem, és ő gyengéden simogatta a hajamat.
-Komolyan Niall csak azért arrébb ült, hogy én be bírjak aludni? -Nevettem.
-Látod milyen kegyetlenül jó fej vagyok? -Nevetett ő is.
-Nálam nem jobban. Úgyhogy Ír manónak szájzár. -Mindenki elröhögte magát a hülyeségemen, Niall pedig 'be durcázott'. Nem telt sok időbe, oda is értünk a koncert helyszínére. Távol maradtam Harry-től, mert nem akartam egyenlőre hogy a rajongók is tudják, hogy együtt vagyunk. Senkire nézve sem lett volna jó ötlet. Ezt Harry is így gondolta mert meg akart védeni a sok fan támadásától. Sosem értettem őket. Én mindig is bírtam a srácok barátnőit. Kár hogy most egyikőjüknek sincs barátnője. Vagyis egyikőjüknek van. De nem is csodálkozom, hogy nincs, hiszen félő hogy meg ölnék őt. A srácok az aréna hátsó ajtajánál mentek be, mert ott nem álltak sikítozó lányok. Be siettünk a Backstage-be, ahol a fiúkat körülvették különböző emberek. Először is megcsinálták a hajukat. Én ezt az egyik székről figyeltem. Annyira jó volt nézni. A fodrász nő játszadozott Harry göndör tincseivel, és pillanatok alatt szuper szexuális hajat varázsolt neki. Azt hittem az eddigit nem lehet felül múlni, de úgy tűnik tévedtem.
-Csukd be a szád. -Nyomta fel az államat Liam nevetve. Elvörösödve ráztam meg a fejem, hogy vissza térjek a valóságba. Hazz arcán egy széles vigyor jelent meg.
-Ki a lány? -Kérdezte a fodrász csaj Harry-re pillantva. Hazz rám nézett, én pedig óvatosan meg ráztam a fejem. Nem kell hogy tudja mindenki.
-Louis unoka testvére. -Pillantott Hazza a tükörből a lányra.
-És mióta vagytok együtt? -Mosolygott a lány.Én körülbelül olyan 'What?' fejet vágtam. Harry elröhögte magát.
-3 napja. Legalább is hivatalosan. De az egész több mint 8 hónapja kezdődött. Csak akkor még túl sok minden történt. -Válaszolta Hazz.
-Vagy úgy. Akkor gondolom tudja.-Kérdezte. Harry csak aprót bólintott.
-Várj. Hogy-hogy ennyi ember tudja? -Kérdeztem értetlenül.
-Csak azok akikkel régebb óta dolgozunk.-Mosolygott.
-Értem.-Miután a fodrász végzett a srácokkal, jött a sminkes. Lou Teasdale. Nagyon megörültem, mikor láttam hogy Lux is ott sétál mellette.
-Tia Hejji.-Motyogta az apró kis tünemény. Eszméletlen édes volt. Azt hittem hogy a helyszínen meghalok. Harry-nek sem kellett több. Felkapta a kereszt lányát, és adott neki pár puszit. Magához ölelte, majd beszélni kezdett hozzá. Annyira aranyosak voltak így ketten. Harry leült a földre, és úgy játszott Lux-al.




Lux felém nézett és elmosolyodott. Ingadozva indult el felém, Hazz pedig minden lépését figyelte, nehogy baja legyen. Elnevettem magam, és le guggoltam elé. Oda totyorgott hozzám, és a karomba kapaszkodott.
-Tia.-Motyogta ki nehezen ezt az egy szót. Egyik jó tulajdonságom közé tartozik, hogy imádom a gyerekeket.
-Szia Lux. -Mosolyogtam. Még egy jó darabig el játszottam Lux-al. Mikor már a fiúk is készen lettek, jelzett az egyik férfi, hogy kezdődik a koncert.
-Hé Melanie! Addig meg tennéd nekem, hogy vigyázol Lux-ra?-Kérdezte Lou Tesdale.
-Persze. Nagyon szívesen.-Csillantak fel a szemeim. Felkaptam az édes kislányt, a srácok pedig rohamos léptekkel indultak meg a színpad felé. A karomra vettem Lux-ot, és utánuk sétáltam, hogy a színpad mögül nézhessem őket. Ahogy kiléptek, a rajongók őrületes sikoltozásba kezdtek. De nem is akárhogy kerültek a színpadra. Eszméletlen jól meg volt csinálva.

Nem telt el sok idő, és elkezdődött a koncert, ami bámulatos volt. Az az öt éretlen hülye, össze-vissza ugrált a színpadon. Néha húzgálták egymást a földön, néha pedig szimplán hülyültek egymással. Most egyáltalán nem voltak komolyak. Mióta velük vagyok, sosem láttam őket ennyire 'gyereknek'. Bámulatos koncertet adtak. Egymás után énekeltek pörgősebb számokat, majd a vége felé a lassabbakat. Magam is végig tomboltam. A koncert végén a srácok le mentek a színpadról, ugyan olyan látványosan, ahogy fel mentek. Én a BackStage-be siettem Lux-al mielőtt a helységet elárasztják a sikítozó lányok. Ott oda adtam Lou-nak, és kinéztem. Lányok, lányok mindenhol. Már egy ideje osztogatták az alá írást, mikor egy csaj, és Niall el ugrottak egymástól. Érdeklődve néztem mi történik. Mindketten nagyot nyeltek, és gyilkosan néztek egymásra. Niall gyorsan ki osztott még jó pár alá írást, és a lány addig nem mozdult. Kezdtek elfogyni az őrült rajongók, és a másik négy fiú értetlenül nézett Niall-re és a lányra. Mikor már mindenki elment közelebb léptek egymáshoz.
-Niall! Gond van? -Kérdezte Louis.
-Farkas.-Morogta Niall, és szemei vörössé váltak.
-Niall ne!-Futottam közéjük. Nem lett volna előnyös egy nyilvános vérengzés. Le foglaltam Niall-t annyi időre, hogy közben Lou és Liam le fogták a kezét, így nem tudott mozdulni.
-Rossz érzés tudni hogy a kedvenc bandám egy rakás vámpír. -Fintorgott a csaj.
-Szerintem, az hogy farkas vagy, nem jelent semmit. Én vadász vagyok, és egy házban lakom öt vámpírral. -Fordultam felé.
-Vadász? És vámpírokkal? -Nézett rám fura fejjel.
-Igen. Mivel Louis az unokatesóm.-Mondtam. Niall úgy nézett a lányra, mint aki nyomban megöli.
-A srác ki akar nyírni.-Morogta a farkas, és látszott, hogy maga is feszült. Niall, magából kikelve tett előre egy tétova lépést.
-Ha bármi furcsát teszel megöllek. -Nézett rá a csaj hatalmas kék szemekkel. Ilyen lenne egy farkas mikor emberi állapotban be vadul?


-Majd vigyázok! -Morogta Niall.
-És amúgy, mi a neved?-Próbáltam oldani a feszültséget.
-Cassandra Summer. -Válaszolta, és láthatóan nyugodtabb volt. Jó fejnek tűnt. Olyan, magányos, vagány és belevaló lánynak. Kíváncsisággal töltött el. Meg akartam ismerni.
-Melanie Black vagyok. -Mosolyogtam.-Nem ülünk be valahova?
-Rendben. Csak ha nem okozok gondot.-Nézett végig a srácokon. A srácok egyöntetűen bele egyeztek a dologba, kivéve Niall-t. Végül őt is sikerült elrángatnunk. Beültünk egy Starbucks-ba, és jobban megismertük egymást.


*Niall szemszöge*

Az a farkas. Még a hideg is kirázott tőle. Nagyon szép volt, és elbűvölő, de baahh. Furcsa érzés kapott el vele kapcsoltban. Ha az ösztöneimre hallgattam volna, ki nyírtam volna. Mégis a közelében akartam lenni. Nagyon furcsa volt. Megfogott benne valami. Egy undorító farkasban. Úgy éreztem utálom őt. Legalábbis az agyam ezt diktálta. Fuhh...teljesen össze zavarodtam.
-Hány éves vagy?-Tördeltem ujjaimat.
-18 vagyok. Vagyis idén töltöm szeptember 5.-én. Ami ugyebár két hónap és pár nap. -Mosolygott, amitől szívesen neki estem volna.
-N...nagysze..rű..-Dadogtam. Próbáltam vissza fogni magam.
-Mondd, miért vagy ilyen? Értem hogy vérfarkas meg minden, de a többiek elviselnek. Te meg, fura vagy.
-Igen.Sajnálom.-Mentegetőztem. Legyintett, majd bele ivott a kávéjába. Jó hosszú ideig dumált még a többiekkel, akik keményen szimpatizáltak vele. Én nem igazán szóltam semmit. Túl ingerült voltam. Lehet, hogy nagyon új volt még nekem ez a farkas szag. Miután nem vagyok egy öreg vámpír, szokatlanok az ilyenek. Eltelhetett egy óra, mikor felálltunk.
-Akkor sziasztok!-Köszönt el Cassandra.
-Hello!-Mondták kórusban a többiek, majd elindultak az autó felé. Már kicsit lehagytak, és Cassandra is a másik irányba ment.
-Cassandra! Várj kérlek.-Szóltam utána reflexből. 
-Igen? -Fordult vissza mosolyogva.
-Szeretném....szeretném....szóval... -Dadogtam össze vissza.
-Igen? -Kuncogott.
-Meg adnád a telefon számod? -Kérdeztem némi idegességgel, és zavarral a hangomban.
-Persze. Szívesen. -Mondta, és nyújtotta a kezét. A kezébe nyomtam a mobilom, ő pedig bele írta a számát, majd megcsörgette magát.
-Akkor még látlak.-Mondta, és a kezembe adta telefonom.
-Majd...hívlak. -Mosolyodtam el. Az ajkába harapott, majd elindult. Végig néztem, ahogy elsétál, majd én is a kocsihoz lépdeltem.

(Bocsi a gagyi részért :DD Nézzétek el nekem :(( Komizzatok és pipáljatok . Csak most volt időm befejezni ..a pontos idő.. Hajnali 1:44 :DDD Késő van.. ilyenkor nehéz gondolkodni. De azért remélem tetszik.)

20 megjegyzés:

  1. Nagyon, nagyon tetszik!!!!!! Légyszi siess a kövivel!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm (: igyekszem. Attól függ mikor hozom, hogy mennyi tanulni valóm lesz a héten (:

      Törlés
  2. Imádnivalóóó!!...nagyon tetszik. Siess nagyon a kövivel. És Niall olyan nagyon cukiii volt ebben a részben..:) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :D Örülök hogy Niall elnyerte a tetszésedet ebben a fejezetben. Próbáltam minnél Niallösebbre csinálni (:

      Törlés
  3. Rogadtul imádom de azt nem szeretném,hogy Nia ezzel a a csajjal össze jójjön:((( de te írod . Imádom <3 hamar kövit!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán köszönöm! :D Szerintem, majd ha jobban megismered a lányt, jobban elnyeri a tetszésed :DDD Csak várd ki a végét. :D Remélem sikerül majd Cass-nak a szívedbe férkőzni..majkd meglátjuk (:

      Törlés
  4. hamar a kovit nagyon jooo :D <3

    VálaszTörlés
  5. Siess a kövivel nagyon jól írsz.!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!! :DD Köszönöm szépen :D Sietni fogok :D

      Törlés
  6. Ez egyszerűen szuper!! Siess a kövivel!! <3 :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó. Neked ez a gagyi rész? Mert akkor más a véleményünk. Ezt imádom! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm :DD Hát... szerintem nem lett valami jó..de nekem CSAK a TI véleményetek számít :DD És tényleg nagyon köszönöm :D

      Törlés
  8. :DD http://sing-dance-and-love-me.blogspot.hu/2013/05/dij.html

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jóó!!! Hamar kövit!!! :) <3

    VálaszTörlés
  10. kedves Valetine Dayn.....itt van még 2 meglepi...a 4. és a hamradik díjj a tiéd..:) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://mydreamaboutlondonandonedirection.blogspot.hu/p/dijjaim.html

      Törlés
    2. Hűűű *---* Nagyon szépen köszönöm :DD

      Törlés