2013. március 15., péntek

Olvassátok el!!!

Sziasztok :) Bocsi ha netán késne a rész, de egy nagy blog átalakításon gondolkozom, és egy hosszabb részen, ahol minden megváltozik. A történetbe egy nagy csavart szeretnék írni, de még nem vagyok biztos magamban. Nem nagyon tetszik az, amit eddig írtam. Túl unalmas és egyszerű. Több izgalom és értelem kellene bele. Tényleg nem tetszik a blog. Lehet hogy megcsinálom az átalakítást és a csavart, de lehet hogy abba hagyom.
Nincs is túl sok olvasóm, gondolom azért, mert nem elég jó. Az önbizalmam is tovaszállt, mert láttam egy hasonló blogot, ami tényleg nagyon jó.Igaz, később kezdte mint én, de rengeteg olvasója van, és a történet is sokkal izgalmasabb. Szóval, nem tudom megérné-e folytatni..
Mi a véleményetek?

14 megjegyzés:

  1. Szerintem folytasd!!Imádom ahogy írsz és a csavar is jöhet..:) <3 *-*Csak kérlek folytasd!!!!

    VálaszTörlés
  2. Abba ne hagyd!!! :DD
    Ez a kedvenc vámpíros blogom!!! :DD
    Tőlem jöhet az átalakítás és a csavar is csak ne hagyd abba!!! :)
    KÉRLEK!!:DD Én is imádom ahogy írsz, annyira.....hát szóval minden tökéletes!!! :DD <3 <3 <3 <3 *-*

    VálaszTörlés
  3. szerintem csináld meg a csavart és a blogátalakítást! Csak kérlek ne hagyd abba!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm <3 Még tovább írom, és majd meglátjuk mi jön ki ebből :) <3 De komolyan, nagyon jól esik a bíztatás <3333

    VálaszTörlés
  5. ne hagyd abbaaa *-* légyszii én ugy szeretem ezt a blogot :))

    VálaszTörlés
  6. Kösziii :) <333 Hát.. nem tudom.. még folytatom, és utána meglátjuk mi lesz.. :/ :)

    VálaszTörlés
  7. Ne hagyd abba!! :) Szerintem nagyon jó!!

    VálaszTörlés
  8. ne kérlek ne hagyd abba nekem nagyon is tetszik... szinte minden nap feljövök h nincs-e új rész... könyörgöm folytasd egyáltalán nem unalmas nekem.. nagyon is izgalmas részek vannak benne folytasd.. folytasd.. folytasd.. :) <3

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm :) <3 Majd meglátjuk mi jön ki az új részből :)

    VálaszTörlés
  10. Nehogy abbahagyd! Imádom ezt a blogot és szerintem csavar nélkül is elég izgalmas! Ha olvasom, rátapadok a képernyőre.

    VálaszTörlés
  11. Van ennél a blognál jobb?? :oo nem nagyon hiszem!! Ne hagyd abba!!!! :DD immádooom *-* <3 <3 (de kiváncsiságból melyik blog az ami ennél jobb mert nem hiszem, hogy van ilyen!! :D ) ne hagy abba!!!! :))

    VálaszTörlés
  12. Köszi Köszi Köszi Köszi <3 :D Imádlak titeket :D Ti tartjátok bennem a lelket <3

    VálaszTörlés
  13. Szerintem is ird tovább mert nagyon jó a történet és ne törődj másokkal mert neked is sok olvasód van. ; ) Én most kezdtem el olvasni és már is a kedvencem lett :D hajrá így tovább!!!! <3

    VálaszTörlés