2013. június 5., szerda

Figyelem!

Lehet hogy a következő részt egy nagyobb késéssel fogom hozni. És nem mellesleg ez lesz az évadzáró rész is :DDDDDDDD Csak most eléggé megnehezítettem a saját dolgomat azzal, amit írtam. Nagyon sokat tanakodom a következő részen. Holnap minden féleképp neki látok és írni kezdem majd. Sok tanácsot kaptam, de az a baj, hogy ellentéteseket. Magamtól kell rá jönnöm hogy mit írjak, ami nekem most elég nagy problémát okoz. Szavazzatok kérlek :D Ne aszerint, hogy mit szeretnétek, hanem az alapján, hogy szerintetek én hogy fogok dönteni :D Köszönöm! Ígérem igyekezni fogok!

13 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik ez a blog, imádom!! Remélem vámpír lesz a lány..úgy még izgalmasabb lenne a vámpírvadász vámpír :D Már nagyon várom a kövi részt..sok sikert hozzá ~Vivi

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen :DD Igyekezni fogok, de jelen pillanatban meglehetősen nagy erőfeszítést okoz tökéletes részt írni :DD Sok időbe fog telni.. :D Ez egy meghatározó része lesz a sztorinak :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó ez az egész blog!!! És nagyon jól írod le hogy mi hogyan történt!! :) Sok sikert a továbbiakban is!!! És amint tudod hozd a köviit lécci!!! És kezdesz új évadot is?? Mert én még szeretném olvasnii.. mert nagyon jól írod le!! :) <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyok köszönöm (: Hálás vagyok azért, hogy véleményt mondtál, és hogy biztattál. Igen, valóban lesz 2. évad, amit szintén 25-26 részesre tervezek. Igyekszem, amint tudok hozok új részt! :D

      Törlés
  4. csak kérlek,ne legyen vámpír:/

    VálaszTörlés
  5. Szia nagyon tetszkk a blogod bocs hogy eddig Nem komiztam de Nem láttam ételmét mivel egyhuzamban elolvastam az egészet. Ügyes vagy, így tovább. Szerintem átváltozhatna a csaj hogy ne öregedjen meg és örökké együtt legyen harryvel.

    VálaszTörlés
  6. Jah és ha belegondolsz ha a csaj vámpír lesz mégtöbbet ki tudsz hozni a történetből; eleve már különleges, nem mindenapi a vére stb.. Ezt még jobban lehet fokozni ha vámpír lesz

    VálaszTörlés
  7. Sziaa:)) Imásom a blogod!! :DD Meglepiim van számodra ---> http://vampirehunterundonedirection.blogspot.hu/2013/06/dij-7x.html

    VálaszTörlés
  8. Sziia!:)Imádom a blogod,a történetet,ahogy írsz,az valami elképesztő!*-*
    Van számodra valamim;)
    http://www.summeroflove1dfanfic.blogspot.hu/2013/06/dij.html?m=1
    Xx ~Anne N. J.~

    VálaszTörlés
  9. van egy kis meglepim ;) http://szandi1dblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés