2013. április 20., szombat

18.Fejezet Kettesben (+18)

A +18-as részt, mindenki saját felelősségére olvassa! (: Károkért nem vállalok felelősséget!  

Mikor Harry kicsit megnyugodott,vissza sétáltunk a házba. Láttam, hogy nem teljesen hagyja nyugodni, hogy az a srác szemügyre vett.A fiúk nem voltak itthon. Fogtam magam és leültem a kanapéra.Kis habozás után ő is követett.
-Szóval, akkor ő vérfarkas volt?-Kérdeztem picit idegesen.
-Igen.-Bólintott.
-Szóval, minden kitalált szörny valós?
-Nem.Ez nem ilyen egyszerű, de most inkább hagyjuk ezt.-Halványan mosolygott,majd ajkait az enyémnek nyomta. Egy ártatlan kis csókból, egy szenvedélyes csókcsata lett.Ezt a 'csatát' Harry nyerte. Egy szó nélkül felállt, és elindult a lépcső irányába.
-Hova mész?-Kérdeztem kíváncsian.
-Fel.Gyere te is.-Mosolygott.Mellé sétáltam, és ő pedig átkarolt. Felmentünk a lépcsőn, én pedig a szobájába mentem.Nem jött utánam. Gondoltam ismét megnézi magát a fürdőszobai tükörben.Hiszen be kellett látni, Harry nagyon is szerette magát nézegetni. Rá ültem az ágyra, és vártam hogy ő is bejöjjön. Nem sokkal később utánam is jött.
-Mit csináltál?-Kérdeztem mosolyogva.
-Csak megnéztem valamit.-Mosolygott, és mellém ült.Csak bambultam magam elé.Hirtelen a kezét a combomra csúsztatta, és gyengéden simogatni kezdte. Keze egyre feljebb és feljebb haladt.Mikor már nagyon közel járt, megfogtam a kezét, ezzel jelezve, hogy elég lesz.Másik kezével megfogta a kezem, és lehúzta a sajátjáról.Még feljebb csúsztatta kezét, de megállt.Hátra döntött az ágyon és a fülemhez hajolt.Mély levegőt vett, és lassan szívni kezdte a nyakamat.Nagyon élveztem.Egyre lejjebb haladt, de a pólóm nem volt túl mély kivágású, ezért próbálta lejjebb húzni, több kevesebb sikerrel.
-Levehetem?-Kérdezte szinte suttogva.Mély levegőt vettem, és kerültem a tekintetét.Elég hosszú várakozás után,de bizonytalanul igent mondtam. Kezét végig vezette az oldalamon, és megfogta a pólóm szélét. Lassan elkezdte felfelé húzni, és csókjaival követte a pólóm vonalát. Elhajolt tőle egy percre, és végig nézett majdnem csupasz felsőtestemen. Eszméletlenül szerettem Harry-t. Minden erőmmel próbáltam legyőzni a szégyenlősségemet.Én is megfogtam a pólóját, és egy gyors mozdulattal eltávolítottam róla.Halkan kuncogott, és elő jöttek gödröcskéi is.Ismét a fülemhez hajolt.
-Akarlak.-Suttogta nagyon lassan.Megremegtem alatta, és sóhajtottam. Én is akartam őt,de féltem.Sosem voltam még együtt így senkivel. Kicsatolta az övemet, és lehúzta rólam a nadrágot.Remegő kézzel én is az öve után nyúltam,és próbáltam kikapcsolni, de sehogy sem sikerült.
-Segítek.-Mosolygott, és egy egyszerű mozdulttal kicsatolta. A farmerján lévő gombok, már nem jelentettek nehézséget.Könnyedén megbirkóztam velük.Letoltam a nadrágot a combján, de mivel térdelt nem tudtam tovább.Megcsókolt, közben leküzdötte magáról a nadrágot.Én ott feküdtem előtte fehérneműben,ő pedig előttem térdelt egy alsóban. Felültem, hogy minél közelebb lehessek hozzá.Karjaival átfonta felsőtestemet, és egy mozdulattal kicsatolta a melltartómat, majd a földre dobta.Az egyik mellemet a szájába vette, és szívni kezdte. A másikat pedig a kezével masszírozta.Mellemről áttért a hasamra, és így egyre lejjebb.Már a bugyim vonalánál volt, mikor végig simított a karomon, és nyomott egy puszit a köldököm alá.Óvatosan lehúzta a bugyimat, és a melltartóm mellé dobta.Szemérem ajkaimat kezdte csókolgatni, ami belőlem egy felszabadult nyögést váltott ki.Nyelvével a csiklómat kényeztette.A lepedőbe markoltam és apró nyöszörgések hagyták el a számat.
-Jó érzés?-Kérdezte egy mosoly keretében.Mivel megszólalni nem bírtam, így csak bólintottam egyet.Kuncogott, majd nyelve végleg elmerült bennem.A hajába túrtam, és belemarkoltam.Végig simított a combomon, majd belém vezette az egyik ujját.
-Ahh..istenem..-Nyöszörögtem, ő pedig lassan pumpálni kezdett.
-Megpróbálom kettővel.-Suttogta, majd belém vezette még egy ujját. Ez nagyon fájt.Fájdalmasat nyögtem.
-Sajnálom.Csak annyira szűk vagy.-Mondta, majd egyre gyorsabban pumpált. Az idő múlásával a fájdalmat már egyáltalán nem éreztem. Éreztem hogy az alhasam megfeszül.Közel voltam. Harry kihúzta belőlem ujjait, és megcsókolt.Kérdőn néztem rá, mire ő mosolygott.
-Nem az ujjaimmal akarok neked örömet okozni.-Gondoltam most rajtam a sor,ezért az alsójához nyúltam, de levette onnan a kezeimet.
-Ma nem.Szeretném, ha ma minden rólad szólna.-Mosolygott, és ismét megcsókolt.Lehúzta magáról a boxert, és lábaim közé helyezkedett.
-Ami most jön, az fájni fog.Sajnálom.-Mondta, és belém tolta férfiasságát. Hangos nyögésem betöltötte az egész szobát.Végig folyt pár könnycsepp az arcomon, amit ajkaival távolított el.
-Hidd el, ha csökkenthetném a fájdalmad, megtenném.-Mondta sajnálkozó hangon.A kezembe fogtam az arcát és halványan elmosolyodtam.Várt még egy darabig míg megszokom hatalmas méretét. Még szűz voltam, de így is tudtam, hogy Harry egyszerűen óriási. Kezeit a fejem mellett támasztotta meg, és nagyon óvatosan tolni kezdett. A fájdalom nagyon erős volt.Láttam hogy kétségbe esetten próbálja magát vissza fogni.Fokozatosan gyorsított, és a fájdalom is egyre enyhült. A tempó amit Harry diktált, őrületesen gyors volt.Minden percét élveztem annak amit csinál.A hátába markoltam, és erősen végig húztam rajta a körmeimet.Persze neki ez meg sem kottyant.Ajkaink szinte egy percre sem váltak el egymásétól.Már éreztem hogy közel vagyok.
-Harry...é..én..mindjárt...-Nyögtem.Hazz még jobban rákapcsolt, és egy pár perc múlva el is ment.Én is követtem őt, egy hangos nyögés kíséretében.Lökött még párat levezetés képpen, majd ismét hevesen megcsókolt.Minden olyan tökéletes volt.Lassan növelni kezdte a távolságot kettőnk között, míg teljesen ki nem csúszott belőlem. Mellém feküdt, és mind a ketten gyorsan vettük a levegőt.
-Annyira szeretlek.El sem tudom mondani hogy mennyire.-Suttogta.
-Én is téged.-Mondtam és hozzá bújtam.Megfogta a takarót és ránk terítette.Erős karjával át karolt, majd mind a ketten elaludtunk.Azt hiszem egy jó délutánt tudhattam magam mögött.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon, nagyon jó!!! Kövit!!!

    VálaszTörlés
  2. OMG!! :DD
    Egyszerűen fantasztikus!! :DD
    Nagyon gyorsan hozd a kövit!! :DD *-* <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  3. Woow magyon kiraly lett......3napja olvasom a blogodat de mart most imadom..siess a kovivel....

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm szépen mindenkinek (: Lehet hogy most megint sok időbe fog telleni, mert ezen a héten mindenből Tz-t írunk ._. Úgyhogy a blogban új részeket mostantól hetente érkezőre csökkentem.Sajnálom :( Megértéseteket köszönöm! Nemsokára nyár, és akkor több időm lesz, de addig túl elfoglalt vagyok, mert ének tanárhoz is kell mennem meg stb.. :(

    VálaszTörlés
  5. Egyszerűen fantasztikus!!! Imádom ezt a blogot :)) siess a kövivel!! :)) <333

    VálaszTörlés